Ingyenes szállítás
Amennyiben a Vásárló a házhozszállítást jelölte meg a megrendelés folyamán, úgy Cégünk vállalja, hogy a GLS futárszolgálattal a megadott határidőn belül ingyenesen elküldi Vásárló részére a megrendelt ékszert.
Az ingyenes szállításra vonatkozó általános szabályok:
Cégünk a Webáruházban, illetve bemutatótermünkben leadott megrendelések kiszállítási költségeit vállalja át a Vásárlótól. Amennyiben a Vásárló mérethiba vagy javítás miatt visszaküldi az ékszert, úgy az újbóli szállítási költség a Vásárlót terheli. Cégünk abban az esetben vállalja át az újbóli szállítási költséget, hogyha a mérethiba vagy sérülés Cégünknek felróható okból áll fenn.
Kiszállítás módja
A Webáruházban leadott rendelések kiszállítása a GLS futárszolgálattal történik. A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket.
Amennyiben a Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni (pl. munkahely címe), ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.
Amennyiben a futár nem talál a megadott címen senkit, meghagyja elérhetőségét és vele lehet egyeztetni időpontot másnapra vagy egy következő napra.
Amennyiben a Vásárló a futárszolgálat által megjelölt időpontban nem tartózkodik az általa megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a GLS futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van a GLS-el új szállítási cím és időpont egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.
A futárszolgálat legfeljebb kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen, – Vásárlónak felróható okból – akkor a 2. kiszállítás költsége Vásárlót terheli.
A terméknek a GLS futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően Vásárló kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Cégünknek utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
A szállítólevél aláírásával Vásárló elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).
Ha Vásárló a termék átvétele során sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, a sérülésekről jegyzőkönyv felvételét kell kérnie a kiszállítást végző személytől. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Cégünk díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk!